FAQ

Wat kan ik doen op deze website?

Op deze website kan u alles terug vinden dat jonge vrouwen interesseert. Van mode tot zoetigheden, je kan hier alles vinden.

Waar kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

Op de homepagina vind u aan de linkerkant een kolom terug waar u zich kan aanmelden voor de nieuwsbrief.

Ben ik verplicht me te in te schrijven voor de nieuwsbrief?

Nee, u bent helemaal niks verplicht. U hebt de vrijheid om zich wel of niet in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

Zijn er regels verbonden aan deze website?

Uitereaard hebben wij ook onze eigen regels. Gelieve u hier dus aan te houden, anders kunnen er gevolgen van komen en dat is wat u net zo min als wij willen.

Waar kan ik de regels van de website terug vinden?

Er is een eigen tabblad met de naam 'Regels', daar kan u alle regels terug vinden. Heeft u een vraag over één van de regels, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Hoe kan ik jullie contacteren?

U kan ons contacteren door naar de pagina 'Contacteer ons' te gaan, daar kan u simpelweg uw naam, e-mailadres en vervolgens uw bericht intypen. Uiteindelijk klikt u op verzenden en zullen wij de e-mail binnenkrijgen.

Ik heb nog geen antwoord op mijn e-mail gekregen, wat moet ik nu doen?

Het kan zijn dat uw e-mail niet goed verstuurd is, u kan het altijd een keer opnieuw proberen. Het kan ook zijn dat wij nog geen tijd hebben gehad om uw e-mail te bekijken en daar op te antwoorden, wij proberen dit toch zo spoedig mogelijk te doen. Uiteraard kan het ook altijd liggen aan eventuele problemen die zich voordoen waardoor wij momenteel niet in staat zijn uw e-mail te bekijken en/of te beantwoorden. Moest u niet zeker zijn, kan u altijd nog even wachten op antwoordt. Word u ongeduldig? Dan kan u altijd opnieuw een e-mail naar ons verzenden.

Ik heb een suggestie, vraag, klacht en/of melding, wat moet ik hier mee doen?

Als u suggesties, vragen, klachten of meldingen hebt kan u altijd contact met ons opnemen, door naar de pagina 'Contacteer ons' te gaan, vul de lijst in en wij zullen uw e-mail zo snel mogelijk bekijken.

Wat doen jullie met mijn suggestie, klacht, vraag en/of melding?

Wij behandelen alles zo snel en zo goed mogelijk. Als wij suggesties kunnen aannemen dan doen we dat zeker, kunnen wij daar niks mee doen, dan zullen wij u dat ook laten weten. Klachten worden sowieso serieus genomen, wij zullen hier dan ook beter research naar doen en zorgen voor een oplossing. Alle vragen die aan ons gesteld worden, zullen zo snel en zo eerlijk mogelijk beantwoordt worden. Een melding wordt net zoals klachten heel serieus genomen, wij zullen onmiddellijk ondernemen als we een melding binnen krijgen.